Vägen till lycka

Mary did you know,that your baby boy would one day walk on water

Morgonen började suveränt, starta vid halv 11 och då var det samling i Domkyrkan för adventsfirande, det var väldigt najs. Man fick den där varma känslan alla var liksom samlade och tillsammans blev vi one löve! Vill tacka killen som gjorde sin grej på flygeln och sjöng så min kropp bara rös till,riktig kung var du. Så om du ser detta, vilket jag vet att du gör, vem gör inte det liksom hellow?. Aja tack för att du gjorde min dag mate, så detta inlägg är bl.a. för dig! 
                                          
Det är typ bara fyra veckor kvar till jul till och med mindre. Den här terminen har gått så sjukt snabbt och känns som att det är sjukt mycker mer kvar innan jul. Har haft mycket att göra dock och känner mig ganska schleten, driva eget företag, driva in cashen, dra fläshen, plugg och mycket mer, men det ska bli skönt att få koppla av lite.

                                          Idag är det music mondaay så bjuder på lite chill

                                              Jay Sean – Far Away (Feat. Keisha Buchana) 
                                          
                                                   Travis Garland – Twilight (New Moon) 
                                         
                                                      Jason Derulo – Key To My Heart 
                                         
                                        30 Seconds To Mars – Hurricane (Feat. Kanye West) 
                                         
                                         Jay Sean – Stuck In The Middle (Feat. Craig David) 
                                         
                   
        Gillar ni thä songs, vilket I know you did är det bara att tanka hem dem genom att klicka på låtnamnen!

                                                                   


xoxo

Roysan

2009-11-30 @ 20:13:59 Godis att klicka hem Permalink


Kommentarer
Postat av: Klaudia

Hejsan, vad gör du? =)

2009-12-01 @ 12:36:19
URL: http://wojdat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0