Vägen till lycka

Måste ju vara på den säkra sidan!

Det har varit en galen dag idag! Började med svenska provet. Att plugga dagen innan är så gött och ger bra resultat 8-).Plugg visas i resultat, resultat är lika med ett betyg, betyg är lika med MVG till mig på dagens prov...känns väldigt lugnt och feejnt! De sista lektionerna var skapligt sega, kändes som att man körde dubbelpass. Dagens chill fick bli hos elevrådet och in tha library...

Imorgon var det planerat att bl.a. våran klass skulle ta vaccin mot svininfluensan. Eftersom jag hört folk säga att de mår skit dagen efter och typ önskar att de hellre vore döda valde jag att göra en grej. Börja bläddra bland my contacts och bestämde mig för att ta sprutan idag istället. Jag drog en V.I.P och ni vet vad som innebär för dem. De behandlas bättre och får gå före i kön, lever på någon annans lön eftersom man är lite sådär småskön;) m.m.


Vem vill ligga hemma en fredag med 50,3°C feber, endast undra om man dagen överlever? Not moi iallafall! Jag och Tholle börjar bli allt större och är ju nu bokade för spelning i Jönköping på fredag med E Eey miss fatty fatty yu a murdah! Så de e bara o försöka rycka upp siig.

Million Stylez - Supastar

Ikväll blir det bara chillidill i denna småstadsidyll, slänga sig i sängen och sätta på Paradise detta om något är naajs:) hörs maybe



Cya!

Roysan
2009-11-18 @ 20:43:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Sirwan

Hejsan jag är från nyheterna svt direkt, jag har en fråga gällande ditt inlägg, hur fan jkommer det sig att du är bög och jobbar för ali så vitt jag vet så skicka du ett mail och blowa för och få spela ! hahahahhaha

2009-11-19 @ 14:18:59
Postat av: Ali

Ja det stämmer faktis sirwan. Han ringer mig hela tiden och säger får ja spela jag säger alltid nej toy du är inte utbildad än. Men då erbjuder han mig att han ska blowa mig:S kan ju inte tacka nej till dem neger läpparna

2009-11-19 @ 14:22:01
Postat av: Roy

Hahah asså hur orkar ni vare er själva?Ringer och tjuter för att få med mig. Jag säger jag har redan spelningar på Ibiza och grejjer men ni bara ber om det.Ena blowar mig och den andra teabagar jag... Fan vad tjejerna sänkte er i matsalen idag när pengarna kom på tal...



Kontakta mig när ni mognat till och vill prata business.

2009-11-19 @ 15:19:39
URL: http://lifeofroysan.blogg.se/
Postat av: Josefine

Uuuh, snygg bild då!

2009-11-20 @ 17:20:14
URL: http://www.JosefineRudenstam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0