Vägen till lycka

Ain't That Just The Way

Wow, gårdagen alltså. Efter skolan stack jag hemmåt och satte på musik på dirren för att tagga till max. Drog en dusch och stod vid garderoben och leta efter kläder i ett bra tag. Allt är liksom slut, tröttnat på alla kläder och känns som att man inte har ett skit. Känt den feelingen någon gång? Aja hitta en skön outfit som fick passa all night lång. Brände en tööng houseskiva som fick följa med vidare. 

Tog mitt pick och pack och drog vidare till Max för lite förkrök. Tack big bror som sponsrar vid denna lågkonjunktur.  Väl hemma hos Hebbe väntade Jakob och Nisse, där satt vi tre och myste till Idol m.m. Tack för snacks'et du tog fram max! När vi var klara gick ner mot Stradgatan lite skönt dragna sisådär. Väl framme möttes man av gott folk, var lugnt mot början men folket droppa in en efter en. Vi börja mingla runt och kolla lite köött fifaaan

Ros till alla Er som gjorde min kväll bra och ris till dem som endast spela house hela kvällen! 
Blev på najs humör när jag fick beröm för bland annat bloggen från some folks, återigen tack till Er.
Snabbt som det gick var kvällen slut. Minns inte riktigt när det blev att tagga hem men stanna till sist för att slippa stå i den snabbaa kön. Drog ett samtal till min private black taxidriver Tove. Gick därefter till mötesplatsen med Felly och Cruella De Vil;). Har sista bussen gått? Tar vanliga taxis för mycket i betalt? In på Toves blogg för att se vilka dagar och tider hon jobbar! Andvänd rabattkod:Roysan vid betalning så får du 30% off. Det här var gårdagens kväll i ej så korta drag.


Sitter just nu hemma hos selim tar de lugnt och lyssnar på nedanstående gamla men sköna klassikern. Väntar någon timme för att se om man har turen och money åker in i wallet, mycket tvek på den. Annars vet jag inte vad som händer ikväll eller vart vinden för oss. Vi vet som sagt inte vart vi ska men vi ska komma dit!

                                                Lutricia McNeal - Ain't That Just The Way

Jag är på ett skönt och gott humör. Så det blir slow jamz idag! Delar med mig av det lite senare och lägger upp några låtar

                                                       Rock City – Brown Skin Girl
                                                      
                                                       Jay Sean – Lights Off
                                                      
                                                       J. Holiday – You Don’t Know (Jamie Foxx Demo)
                                                      
                                                       Mike Winans – Turning The Page
                                                      
                                                       Robin Thicke – Ms. Sexy
                                                      


Tjingeling

Roysan
2009-11-21 @ 17:00:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha , black taxidriver! like the name (: haha.

borde kanske skriva ut mitt nummer i bloggen så man kan tjäna lite cash på körandet .p

2009-11-21 @ 17:09:44
Postat av: elin

"kolla lite kött fifan". haha!



tja roy-boy! Hittade din blogg, nice! gillar musiken :)

2009-11-24 @ 22:57:04
URL: http://www.elinaarvidsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0