Vägen till lycka

Tomtenattish

Torsdagen började men en liten sovmorgon och efter det två lektioner som man faktist gjorde något på. Måste bara informera Er alla att Ni kan vara lugna. Naturkunskaps provet gick galant, kändes som att en lågstadieelev gjort frågorna:) så det gjorde dagen lite extra bra. Även fast jag kunde slutat vid 12:20 var jag kvar i skolan till typ fyraa, weeirdoo. Men fick iallafall se lite tryck exemplar av rabatthäftet idag och det såg jävligt mycket flääsh uut! Som man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...

Pallrade mig hemåt i denna mysiga december kyla och ladda krafterna. Sedan satte vi oss i limmon och gled in till staden för att checka in tomtenatta på galleria Leo. Ohooj va knaas det vaaar:S. Det var kalabalik där inne och man kunde knappt röra sig, man hade tur om man ens fick en nypa luft. Hittade två par skor jag ville bära med hem men as you know fanns det inget par i min storlek! Livet går vidare, och tråkigt nog kom jag hem tomhänt ikväll då utbudet inte tillfredställde mina behov. 

Imorgon är inte någon vanlig dag, det är fredag, början på helg och jag ska till Estocolmo! Kompis det går bra nu, besökarna bara rullar in som cashen och jag har blivit bjuden på bloggfest sådär you know, det var Kenza och hennes friends som bjöd mig som tack för gårdagen här hemma på pappsens födelsedag. Hon ville att jag skulle länka henne på min blogg men sa liksom I have to get to know you better first... Angående resan, tänkte fan har ju annat för mig men kan väl lika gärna åka dit och hälsa ta en liten roadtrip och sen hem igen. De kirrar ju en hel buss och jag får ta med mig vilka jag vill så jag tar med min klass och en paralellklass gentleman as I am.
Ajaa the watch är mycket och ska upp tidigt, måste kasta en funderare över klädvalet till imorgon, kan bli kyligt fast kyla är dock inget problem för mig då jag är varmblodig.

                                             Mr.Brun made my kväll så nu gör jag Er dag/kväll

                                                Chris Brown feat. Eva Simons - Pass Out
                                                              
                                              Chris Brown - Brown Skin Girl  Ft. Sean Paul
                                         
                                               Chris Brown Ft. Trey Songz & Game - Wait
                                          

Fred ut

Roysan
2009-12-04 @ 01:36:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0