Vägen till lycka

Natten är ung

Okej vad har jag gjort idag då? Jo det började med att jag gick upp vid 11, fixa mig och var klar till klockan 12 och vänta på Slim som skulle komma då. Gjorde han det? Neeej! Så jag gick upp en aning för tidigt i onöödaan, men iallafall runt 3-4 tiden stack vi in till stan en snabbis och kolla läget, träffa Blåbert och Manne men hade inget att göra då så vi stack vidare till ikano och hälsa på. Sänkte några cheeseburgare och rulla runt i Tornby. Efter Tornby åkte vi tillbaka in till stan eftersom det var kvällsöppet för julklappshandel and so on, inte för att man har pengar att köpa gifts men tog o checka läget igen. Tog en fika för att vila våra sköra ben och sen tog vi oss en sista sightseeing. Där fann jag en tuung tröja/jacka som fick följa med till mitt crib. Nu har jag ju iallafall köpt en julklapp till mig själv som jag kan bocka av, det känns ganska mycket bättre, bara ett par kvar.

Aja ska kasta en beuty-sleeep, kommer mer tomorroow!

Vi luktas!

2009-12-22 @ 02:04:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0