Vägen till lycka

Mörker i staden

Klockan är snart åtta och jag sitter här färdigklädd med mitt morgonté. Ska strax röra mig mot skolan för att möta upp JD och skriva på ett naturkunskapsarbete som är kul som fään.

Det är kallt, på marken ligger snö och man ser ett mörker när man tittar ut,
man märker nu att hösten är slut.
Nu är det inte många dagar kvar till jul,
då man får umgås med sina nära och kära för att ha lite extra kul.
Känner du dig ensam och har ingen att vända dig till,
ta det lugnt, Roysan är här för den som vill.

Klockan är mycket och jag måste nu gå men vi hörs ju iallafall senare eller så!

Ciao


2009-12-15 @ 07:56:10 My own poetry Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0