Vägen till lycka

Melissa Horn

Här sitter Roysan, söta lilla rara underbara.

Klockan är 23:45 och jag sitter här sömnlös i Linköping. Helt rastlös, har inget att göra, har precis kollat på den senaste American Pie filmen som var helt okej. RP vann deras match tidigare idag och gjorde show åt motståndarlaget. Trumman på läktaren, humöret på topp, bollarna i mål och matchen avgjord, grattis till killarna.

Melissa Horn är så jävla grymm, vilken tjej säger jag bara. Hon är ju typ underbar! Rösten är fläsh, utseendet är unikt. Blir att ta en koll om jag har tid att ta en fika med tjejen.

                          

                                                 Melissa Horn - Långa nätter
                                      


Natti natt

Roysan
2009-12-06 @ 23:57:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla :D allt bra då?

2009-12-07 @ 00:29:57
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hon är jätteduktig! :)

2009-12-09 @ 20:24:58
URL: http://jozzehsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0