Vägen till lycka

Julen är här

Jaa vad ska man saj. Vaknade tidigt för att tagga resa till Estocolmo samt för att packa väskan. Bussen skulle avgå 15:45 och man ska vara där minst 10 minuter innan påstår dem. Självklart var vi där en 20 minuter innan för att vara extra säker men kom någon buss? NEJ! Fick stå ute i kylan och frysa häcken av mig då den var en halvtimma sen. Inte nog med det, mitt internet funka inte. Så fick sitta där i tre timmar och skåda de andra som satt där glatt med sina datorer och surfa.

Väl framme i Cityterminalen lämna jag av mammsen och hälsa på kusinen i sin Naked Juicebar, kunderna stod i fetaste kön och vänta på att få beställa en smoothie. Jag tog mitt pick och pack och vandrade vidare till Gallerian. Gick lite hit och dit och letade efter Bodyshop men jag fann det. Jag hade lovat Vickey att komma förbi och jag visste att hon inte skulle tro att jag skulle komma. Jag stod utanför butiken och knacka på fönstret när hon var helt inne i att slå in paket, chockad blev hon vilket var lite småkul(:

Hon rusa in och ut från butiken ett antal gånger och sedan satte vi oss ner för en liten fika och prata om livet. Efter det tog vi oss en runda in tha big city och de sista julklapparna inhandlades. Det var lite småkul att vandra där, två personer från Linkan, den ena lite mer vilsen än den andra. Senare var Vickey tvungen att gå, så följde henne till tunnelbanan och jag tog mig en liten ensam vandring ett litet tag innan kusinen kom och hämta mig för att ta mig till Bålsta.

Klockan har slagit över 12 och det är numera JUL! Vi hörs nog mer tomorrow när det blir lite mer julfirande.

 Till Er alla, från Roysan själv en riktig god jul.

2009-12-24 @ 00:15:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: vickey

god jul roysan, & tack för colan & fint sällskap!

2009-12-24 @ 00:49:08
URL: http://vickey.blogg.se/
Postat av: felluuuutt :)

Nu är de payback tiime din jävel!



God jul iallafall , bara för att jag är världens snällaste :)



2009-12-24 @ 00:49:43
URL: http://feliciastolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0