Vägen till lycka

Hem ljuva hem

Kom precis hem och känner mig i princip som en frusen istapp! Skönt då att man har en säng att slänga sig i och börja blogga. Ni kanske trodde att jag skulle ta ledigt efter gårdagens inlägg, but neevaa jag sviker Er inte.
Vi närmar oss jul och jag har tappat min plugginspiration helt, inte för att jag haft någon större inspiration innan men ändå ju noouuw. Har så sjuka grejjer att göra nu i slutet innan juletid och så, känner du att du vill göra ett arbete åt mig i Internationell Ekonomi på 14 sidor, hoolla at mee!!

Garderoben känns jävligt torr nu för tiden. Imorse tog jag mig en titt i garderoben och såg vissa saker och tänkte, vad fan tänkte jag när jag köpte detta? Yeah whataa faack liksom. Så behöver lite upgrade... och med tanke på att Ni läsare skickar hem så jävla mycket paket till mig, kanske jag bör önska mig något istället för att Ni ska gissa på vad jag vill ha. Så ni kan gärna skicka hem grejerna på bilden här nedanför.
Tack på förhand.

                   Toni Braxton – Wardrobe                                       Akon – Rock (Ft. Filapine) 

                             Play-N-Skillz – Just Wanna Fuck (Feat. Nelly & Three 6 Mafia)
                                        

Tschüss

Roysan

2009-12-08 @ 17:53:42 Fashion according to me Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0