Vägen till lycka

Mumsfillibabba

Jag är redan inne på det nya åreeeeeet!!!!
Maten är nu sänkt och nu sitter jag här i soffan och smälter maten med Emil. Blev en tre rätters middag: lax med hovmästarsås och rysk kaviar på bröd till förrätt.
oxfilé med ungsbakad potatis med rödvins sås till varmrätt och till efterrätt tog vi vinkokta päron med mascarpone.
Nu avslutar vi allt med ostbricka och lite dricka.
 
Snart bär det vidareee till Stureplan och på med regnkläder för där kommer det schpruutaaas.

                              


    

Gott nytt år allihoopaa

2009-12-31 @ 21:02:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0