Vägen till lycka

Husmusik in tha house

Det känns som att det var ett tag sen man skrev sist och berättade vad som försiggick i mitt dyrbara liv. Men upptagen man som jag är måste man prioritera även om Ni tycker att bloggen ligger på första plats.

Finns det något jobbigare än att städa? Don't faacking think so! Jag har städat hela dagen typ och rensat i mitt gamla rum, gick igenom gammalt stuff, grejer man skrivit och så. Lite kul att läsa det faktist. Tror jag slängde ett helt träd i papper, blev ett antal papperskassar med only papers in it. Blev en hel del små prylar som jag lyckades släppa taget om också. Något annat jag la märke till när jag röjde undan kläder var att jag hade åtta gråa olika zip hoodtröjor, det är ju faktist lite sick. Grey is the new black.

Förutom att städa har jag också hunnit med att kolla på film. Det blev "I love you man", lite ruulig faktist:)
Eftersom det är måndag idag slänger jag in lite mjuusik och efter det blir det att fortsätta med städningen!




                                                                   Beyonce - Waiting
                           

                                                  Tayma Loren – Tipsy (Feat. The-Dream)
                           

                                         Nathan – Caught Me Slippin (Feat. Flo Rida) Mastered
                           

             Timbaland feat. Nelly Furtado & SoShy - Morning After Dark (Wolfgang Gartner Remix)
                           

Muzzaik vs. Daft Punk & Dirty South - Kontrast vs. Let It Go vs. Aerodynamic (SHM Bootleg Two)
                           

                 Rejected - SL3 Vs. Sebastien Tellier - LAmour Et La Violence (Axwell Bootleg Edit)
                           

            Leventina & Wendel Kos - Love Is An Illusion (Chris Moody & Louis Bastion Vocal Mix)
                           

                    Norman Doray & Albin Myers feat. Antoine Beck - Drink N Dial (Vocal Dub Mix)
                            

Hörs tomorrow om jag överlever

2009-12-29 @ 00:07:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0