Vägen till lycka

Chillidillen

Igår gjorde jag inte så mycket förutom att städa för fullt. Har rensat lite gamla saker och flyttat in min säng i nya rummet. Så inatt blev det invigning i det nya cribbet;). Satan va mycket prylar man har. Jag är en sån person som vill spara på allt vilket resulterar i att jag knappt kan slänga något. Man hittar ett gammalt förstoringsglas och sen bah amen den ska jag inte slänga den fick jag ju nittonhundrablablaa och det är ett minne, och jag kommer ju säkert behöva den senare någon gång,NOT! Ajaa han inte med att rensa klart, inte ens halvvägs men det kommer så småningom.

Rummet har blivit riktigt chill nu tycker jag iallafall. Då jag inte har någon kamera kan jag tyvärr inte dela med mig av synen. Senare på kvällen kom Anton och Jakob hit. Vi kollade på film, The Keeper med Steven Seagal. Det var en B film som resten av Seagals filmer, men då jag älskar han och hans  magic moves så gick det inte att säga nej. Aja, blev lite film, chilla när Tholle spela på la guitarra, Både hade gott om gaser i magen och släppte sig som små barn. De stack runt två tiden och senare graba jag ett nattkäk och slängde mig i sängen och kollade på television.

                                

Idag blev det ett välbehövligt träningspass och efter det tog jag ett besök i brorsans nya lya. Satt och kolla på lite bilder, filmer etc på hans filmduk, nya SF hemma hos honom då. Kom hem, tog och käka och nu blir det att chilla med SlimJim som kom på besök.

Hörs later!

2009-12-20 @ 21:29:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0