Vägen till lycka

Dagen är kommen

Ja ni, har som sagt haft mycket att göra och jag har inte hållt er uppdaterade så sorry for that.

Något som gjorde min dag bättre idag var att jag fick se det färdiga häftet. Blev bättre än förväntat men visst hade den nackdelar men de skippar vi. Ganska gla blev man iallafall över att till slut få se det och hålla det kärt i sin hand. Självklart är man själv med i häftet, alltid bra med lite PR för bloggen. Nu har vi about 5000 häften att dela ut på olika gymnasieskolor:O Så håll utkik efter Gymnasiehäftet 09/10 UF, den lär förgylla din dag.


 
           


Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!

2009-12-14 @ 23:33:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: tove

ge mig ett ditt mongo (:

2009-12-15 @ 17:24:43
URL: http://tovestolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Vill du ha en private chat med mig,lämna din mail så kontaktar jag dig (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0